שאלת את עצמך מה את צריכה לעשות כדי להיראות כמו דוגמנית? לא כולן נולדת עם המראה המושלם, זה שמיד מגביר את תחושת הביטחון העצמי. יש נשים שסובלות מדימוי עצמי נמוך בגלל כל מיני דברים שונים שמפריעים להן בחזות החיצונית. מי אמר כי שאת חייבת להשלים עם מה שהטבע נתן לך? אם בעבר המשפט הזה היה נכון, כיום מדובר על משפט שאין בו תכלית אמיתית. נשים רבות מבצעות טיפולים אסתטיים על מנת להראות כמו דוגמניות עם אהבה עצמית גבוהה. תזכרי כי ברגע שאת אוהבת את איך שאת נראית, גם אחרים יאהבו את המראה החיצוני שלך.

מהם טיפולים אסתטיים?

טיפוליים אסתטיים זה שורה של טיפולים המתבצעים כדי לשפר את הנראות החיצונית. אלה יכולים להיות טיפולים פשוטים באמצעות זריקות של חומצה היאלורונית. מצד שני הטיפולים יכולים להיות טיפולים שכוללים בתוכם ניתוחים כירורגיים מורכבים. בו בזמן מה שמנחה את הטיפולים האלה זה לגרום לכל אחת להרגיש טוב עם עצמה. לטשטש את הפגמים הטבעיים, ולהבליט את כל היתרונות שיש בך. זה מה שיאפשר נשים רבות להרגיש כי הן דוגמניות, גם אם הן לא עוסקות בתחום הדוגמנות.

מתי צריך לבצע טיפולי אסתטיקה?

טיפולים אסתטיים הכרחיים כאשר יש חלק מסוים בגוף שאת לא שלמה איתו. גם אם כולם אומרים לך שזה בסדר, את צריכה לאהוב את מה שאת רואה במראה. הטיפולים הכרחיים כאשר את מרגישה מבוכה או נמנעת מלצאת החוצה. במקרים כאלה ביצוע הטיפולים יביא אותך למקום שחלמת להיות בו שנים רבות. בחלק מהמקרים הטיפולים האסתטיים נעשים מסיבות בריאותיות שונות כאשר הרציונל הוא שיפור איכות החיים. אם יש לך דילמה תמיד תוכלי להתייעץ עם רופא מומחה שיסביר לך כיצד נכון לפעול.

האם חובה לעבור ניתוח כדי להיראות מושלם?

יש רשימה ארוכה של ניתוחים פלסטיים שניתן לבצע על מנת לשפר את המראה החיצוני. אך אף אחד לא יכריח אותך לעבור ניתוחים פלסטיים כדי לשפר את המראה החיצוני. לצד הניתוחים הפלסטיים ישנה אפשרות לבצע טיפולי אסתטיקה שלא כוללים בתוכם טיפולים כירורגיים. אותם טיפולים יאפשרו להשיג את התוצאה המושלמת מבלי שתצטרכי לעבור ניתוח מקיף עם החלמה ארוכה. מהיום את זאת שבוחרת איזה אפשרות מבין האפשרויות הקיימות תהיה הכי מתאימה עבורך.

ד"ר זיו פרץ – מומחה לטיפולים אסתטיים 

את רוצה להפוך להיות דוגמנית? לשפר את כל הדברים השונים שמפריעים לך? הכירי את הקליניקה של ד"ר זיו פרץ שהוקמה על מנת לשנות את חייך. ד"ר זיו פרץ יחד עם צוות העובדים המסורים בקליניקה יעשו הכל כדי שתוכלי להיראות כמו דוגמנית. הקליניקה מספקת מגוון רחב של טיפולים שאמורים לשפר את המראה החיצוני שלך. כל מטופלת מקבל טיפול אישי על פי הרצונות שלה, כדי שהיא תהיה מאושרת: www.drzperetz.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *