ההבטחות לשנת 2021

אחת לכמה חודשים, זה קורה. גורמים המעורים בתעשייה, או אפילו הציבור כולו, מזהים את מי שעתיד להיות הדבר הגדול הבא. פעמים רבות זה נגמר בקריירה ענפה, או אפילו בכניסה לרשימת הכוכבים הבלתי מעורערים של מדינת ישראל.
אז מיהם הכוכבים החמים של הרגע? מי עתידים לקחת חלק הפקות האופנה הנחשבות, או לככב על המסכים בשנים הקרובות? באמצעות סוכנות אימג', הגדולה והמובילה בישראל בתחום, אספנו עבורכם כמה שמות שכדאי לכם מאוד לשנן.

אלין רביץ

אלין רביץ החיפאית היא אחת ההבטחות הגדולות של תחום האופנה בישראל. אלין בת ה-17.5, המיוצגת בסוכנות אימג', מחזיקה כבר בקהל עוקבים של למעלה מ-40,000 גולשים – וזו רק ההתחלה.

הדוגמנית בעלת העיניים והשיער החום, שגובהה 1.74 מטר, כבר הספיקה לקחת חלק בהפקות של מותגים נחשקים, למשל מותג ההלבשה התחתונה אפרודיטה. אין צל של ספק שעוד נראה אותה לא מעט בשנים הקרובות.

רוני סולן

רוני סולן, בת 15 בלבד, היא שם נוסף לו מבטיחים גדולים ונצורות. עם עיניים חומות, שיער חום-בהיר וגובה של 1.68 מטר, היא הצליחה עד כה לצבור לא מעט אוהדים – גם בזכות פרופילי האינסטגרם והטיק טוק האטרקטיביים שלה.

למרות גילה הצעיר ראינו אותה כבר בקמפיינים של אופנה, בגדי ים ועוד, ונראה שהשמיים הם הגבול עבורה.

קטרין להב

בסוכנות אימג' מסמנים כבר תקופה ארוכה את קטרין להב היפהפייה, שעשויה אף היא להיות ה"איט גירל" הבאה של עולם האופנה או אפילו עולם הבידור בישראל. מאז שהיא מיוצגת בסוכנות היא לקחה חלק בהפקות אופנה מושקעות, ואין ספק שגם לגביה העתיד נראה ורוד מאוד.

אמילי פרי

את אמילי פרי לא צריך להציג לרבים מכם. אשת הנדל"ן מנתניה, בעלת המראה המהפנט, כיכבה על המסכים בעונה ה-10 של "האח הגדול" ("זה הטיפול הפסיכולוגי הכי טוב שיכולתי לתת לעצמי") וזכתה לאהבת הקהל.

היא בהחלט ראויה להגדרה של מולטי טאלנט: לצד מכלול עיסוקים שלה בענפים שונים, היא משמשת כיום דוגמנית מהשורה הראשונה, המיוצגת על ידי סוכנות אימג', וקיבלה לאחרונה תוכנית רדיו ב-FM90.

מישל זבלמן

דוגמנית נוספת שקשה להישאר אדישים ליופי שלה היא מישל זבלמן בת ה-20. מישל (1.67 מטר), בעלת השיער הבלונדיני והעיניים החומות, הספיקה לקחת חלק בכמה קמפיינים שעוררו באזז חיובי מאוד. בסוכנות אימג', המייצגת אותה, תולים בה תקוות גדולות.

כך עושים זאת נכון

בסוכנות אימג' מדגישים שלא רק היופי משחק תפקיד בדרך למימוש ההבטחה. ערך מוסף הוא אחת מדרישות החובה כיום, ונראה שהדוגמניות שסקרנו כאן בהחלט עונות על ההגדרה הזו. ברור שגם כישורים מגוונים, קשרים ואפילו מזל מעולם לא הזיקו לאיש.

בטוחים שיש לכם את כל מה שדרוש על מנת להצליח בגדול? רוצים לדעת איך ניתן להתחיל? ייתכן מאוד שפנייה לסוכנות דוגמנות מהשורה הראשונה היא הצעד שישנה את חייכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *