כיצד לבחור סוכנות דוגמנות?

החלום להיות דוגמן או דוגמנית משותף לרבים. הקושי הוא שיופי טבעי, גוף מעוצב וכישורים נוספים לא תמיד מספיקים. נקודת ההתחלה בדרך לקריירה בתחום היא פעמים רבות בחירה בסוכנות דוגמנות, שתייצג אתכם, תפתח לכם דלתות ותעניק לכם מכלול כלים שילוו אתכם לכל אורך הדרך. אבל איך בדיוק מוצאים את הסוכנות האידיאלית?

הגודל כן קובע

האתגר הראשון שלכם הוא למצוא סוכנות דוגמנות שתוכלו לסמוך עליה בכל מאת האחוזים. הגודל של הסוכנות הוא אחד הפרמטרים המרכזיים עליהם כדאי לשים לב. ככל שהסוכנות גדולה ומנוסה יותר, כך סבירות גדולה שהיא תחזיק בקשרים ענפים עם גורמים הרלוונטיים לתחום: למשל חברות אופנה, הפקות טלוויזיה וכן הלאה. המשמעות היא שהסיכויים של הדוגמנים והדוגמניות לקבל הזדמנויות בתעשייה, המאופיינת במידה לא מבוטלת של תחרותיות, יכולים לעלות פלאים.

כפי שאפשר לראות דרך סוכנות אימג' חוות דעת ובבחינת הפעילות של הסוכנות במהלך השנים, היא בהחלט עונה על ההגדרה הזו. עם ניסיון של שנים בתעשייה, היא מקיימת שיתופי פעולה פורים עם השחקנים הבולטים בתעשיית היופי, הבידור והפנאי בישראל. עובדה זו עשויה להגדיל את רפרטואר התפקידים האפשריים של מיוצגי הסוכנות, להציע עבורם קמפיינים מבוקשים ולסייע להם לבנות בהדרגה את תיק העבודות והשם שלהם בתעשייה.

מגוון רחב של שירותים

יש סוכנויות דוגמנות שמציעות כמה שירותים הכרחיים. סוכנות אימג' למשל לוקחת את הסיוע במציאת תפקידים כמה צעדים קדימה, בזכות מעורבות ישירה שלה בהפקות על ההיבטים השונים שלהן: החל ממציאת לוקיישן, דרך בימוי והפקה בפועל ועד לליהוק מלא, בו ייכללו מטבע הדברים מיוצגים ומיוצגות של הסוכנות. סוכנות אימג' חוות דעת מראות שמיוצגים רבים בחברה זכו לתפקידים הנחשקים עבורם מהסיבות האלה בדיוק.

כיום הציפייה מדוגמנים ומדוגמניות היא לספק ערך מוסף כלשהו: צעירים וצעירות ברוכי כישרונות (משחק, שירה וכדומה), מובילי דעה ברשתות החברתיות וכן הלאה. סוכנות אימג' מספקת למיוצגיה את הכלים הנדרשים לצורך עיסוק בתחום, בדמות קורסים מקצועיים של משחק, עמידה מול מצלמה וכן הלאה. כל אלו מגדילים את רפרטואר הכישורים של כל אדם ומרחיבים את האפשרויות העומדות מולו.

יחס אישי וליווי צמוד

אנשים הפונים לסוכנות דוגמנות, מצפים בוודאי לכזו שתייצג אותם נאמנה לכל אורך הדרך: החל מהייעוץ הראשוני, דרך קבלת בחירות הקריירה הנכונות ועד להתנהלות נכונה בכל קמפיין או תפקיד. היחס האישי משחק תפקיד משמעותי, ולכן כדאי לנסות להתרשם ממנו עוד לפני שבוחרים סוכנות. אפשר לעשות זאת דרך שיחה עם אנשי סוכנות הדוגמנות, בחינה של המלצות של מיוצגים קודמים או קיימים (למשל איתור סוכנות אימג' חוות דעת באינטרנט) ועוד.

אם גם אתם רוצים לפרוץ בגדול ולא יודעים איך להתחיל, יצירת קשר עם סוכנות דוגמנות מהמובילות בישראל יכולה לספק לכם את התשובות לכל השאלות ולהעניק לכם ייעוץ ראשוני. מהנקודה הזו, רק השמיים צפויים להיות הגבול עבורכם.